[4iz228] session a header

Jan Tichý jantichy na jantichy.cz
Pátek Červen 15 10:00:36 CEST 2007

> session jakoby nereaguji
> stejne tak mi prestala fungovat funkce Header()

Takhle bez konkrétní URL a bez konkrétního zdrojáku
těžko říct. Pokud nefungují session ani header, tak
bych to ale tipoval na problémy s odesíláním HTTP
hlaviček. U funkce header() je to zjevné, u sessions
by pak byl problém v tom, že se nepodařilo odeslat
HTTP hlavičku Set-Cookie, kterou se do prohlížeče
ukládá aktuální session id.

Zkuste si zapnout display_errors a nastavit si
error_reporting na E_ALL, abyste viděl úplně všechny
chyby a hlášky, ke kterým v aplikaci dochází.

Pokud je můj předpoklad výše správný, zobrazí se Vám
s největší pravděpodobností obligátní chybová hláška
"Cannot modify header information - headers already sent".
Což ukazuje na klasickou chybu, kdy ještě před startem
sessions respektive před voláním funkce header()
již posíláte nějaký výstup do prohlížeče.

--
Jan Tichý
http://www.jantichy.cz